klipp till



den här var ju lite ball..ska bara fixa ansiktet lite innan...

Efter uffes rakning ska jag sympatiklippa mig. Idag om ungefär en timme skall barret klippas till. Förra gången var jag "otrogen" och gick till en ny frisör, hon var bra så jag ska tillbaks till henne idag. Hoppas innerligt att jag blir nöjd den här gången med. Uppriktigt sagt så gör det mig inte så mkt om håret blir sådär, jag är ärlig, det gör mig inte så farligt mkt, det växer ut och kan klippas till, anledningen till att jag vill bli nöjd är framförallt för att jag vill slippa det pinsamma som kan uppså om frisören skulle märka att jag inte tycker det blev skitbra. + att jag då måste byta frisör igen och om jag gör det så skulle det kännas så jobbigt om jag av misstag råkade möta den gamla på stan. Blir jag inte nöjd så kommer det snart gå runt två stycken sånna göteborgsfrisörer som jag inte vill träffa på stan och i den här lilla stan innebär det stor risk för sammankomst.  Det i sin tur skulle påverka hela min vardag, jag skulle inte kunna röra mig fritt på stan utan jag skulle begränsas av alla ytor där man kan träffa på dessa två frisörer. Mat och klädbutiker där frisörer kan tänkas handla kan jag aldrig mer besöka. jag vill inte leva så, jag vill inte! Därför hopas jag att jag blir nöjd idag. Eller att jag åtminstone blir halvnöjd så att jag kan gå in i rollen som helnöjd kund utan att haka upp mig på orden. Annars blir det plan B:

. - HEJ!! nej alltså jag bor ju inte i göteborg längre, har flyttat tillbaka till sthlm så jag är bara här på besök, därför har jag inte kommit tillbaka och klippt mig hos dig.


Kommentarer
Postat av: morsan

Blev det bra?

2010-02-01 @ 16:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0