tackar min kropp



Igårkväll en not very good match på näst inpå champions leaguetid = 20.00. Förlust och Hemma vid 22.45 efter ett segande i  duschen. Efter matchen var de flesta hyfsat besvikna på sina egna insatser så det var ett yppperligt tillfälle att fråga om ngn hade lust på morgonyoga 07. "som ett straff , " la jag till för att folk skulle få känslan av att om jag går på morgonyoga så har jag sonat för matchen. Anna kontrade med att hon inte skulle äta eller dricka något på hela veckan och då kände jag att det kan ju vara ett jämlikt straff + att anna bor i grästorp och för henne att vara i göteborg kl.07 när hon troligtvis inte är hemma förrän efter midnatt Det hade varit a little to much slå på sig själv. Hursom, imorse var vi där  tre pigga små individer och som vi fick sona. Eftersom det är en yogagrupp så brukar man oftast kunna köra på och ta ut rörelserna sådär lagom mycket utan att det händer något. Idag var det bara vi tre där= möjliget för yogafröken att ge feedback på våra rörelser. Som fotbollsspelare vill man inte ha yoga-feedback, det kan liksom aldrig gynna en.  Orutinerade Dala hade lagt sin matta i mitten , ca. 1 meter från yogafröken, hur tänkte hon där? Sen avslutade vi som vanligt med : Jag tackar min kropp. Nu Väntar jag på att kroppen skall tacka mig tillbaks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0