Trygg i min kvinnlighet

När jag klippte mig så väldigT kort förra veckan sa folk "åh va modigt,bara ngn som är riktigt trygg i sin kvinnlighet vågar klippa en sån frisyr". Jaha tänkte jag, då är jag väl en sån trygg i min kvinnlighetstjej nu också, faN va fint. Sen har jag liksom gått runt och trott att jag äR en sån tills för tre dagar sedan då jag Först blev kallad "husse" och Jag vet vad ni kommer försöka trösta mig med- det kan ha varit någon som inte hade koll på begreppen" och såtänkte jag med men sen en tjej i kassan "Hjälper du killen där". OoookEeej, tack samhället, tack! det här har resulterat i att jag imorrn när jag ska på fest ska ha på mig inte bagyjeans utan min finaste klänning. Det var en otroligt stark trygghet det där,tog hela tre dagar att rasera. Men vi hade iaf några fina dagar, jag och min kvinnligheT.

Kommentarer
Postat av: jennie

Du får väl vara glad att du inte valde blå ögonskugga direkt efter klippningen, för även om det kanske inte är så roligt eller självförtroendeboostande att bli kallad pojke är det väl fasiken värre att bli kallad transa! :-)

2010-02-12 @ 10:32:05
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

hahaha....sant!!! riktigt riktigt sant. Nu känner jag mig plötsligt lite nöjd :-)tack jennie!

2010-02-15 @ 15:17:31
Postat av: sofia

Tre dagar med kvinnlighet!? More than I ever have had!

2010-02-17 @ 20:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0