vad hände?



Kan någon berätta för mig vad som hände igår?Har alltid velat använda seinfeld-uttrycket:  "your face looks like an old baseballglove" och nu kan jag göra det utan betänkligheter. T.o.m. byta ut your mot mine. MY FACE LOOKS LIKE AN OLD BASEBALLGLOVE. Helt ärligt, vad har jag gjort för att förtjäna dagens utseende? Jag har blivit en sån som folk tänker: Hon måste vara förbannat bra på någonting, Gud skulle aldrig vara så ond att han inte gav henne någonting. Den är jag idag. Det medför förväntningar känner jag, hela dagen ida måste jag visa mina bästa inre sidor. Någonting säger mig att den här dagen kommer bli väääääldigt svår och lång.


Kommentarer
Postat av: Morsan

You look good.(fingrarna i kors)Älskar dig ändå,vet ju hur du kan se ut.

2010-02-24 @ 14:22:51
Postat av: Lisa

men tack morsan, dig kan man då alltid räkna med:-) men hallå, "älskar dig ändå, vet hur du kan se ut", det är väl insidan som räknas :-) kramkram

2010-02-24 @ 18:53:22
Postat av: jennie

Du ska vara glad att du har en härlig morsa som läser din blogg och peppar fast du är fuldeppig. Min mamma läser inte min blogg och kan ju då heller aldrig kommentera hur fantastisk jag är. Fast ibland skickar hon sms där hon försöker säga att jag är rolig eller underbar, men oftast tar de slut mitt i eftersom hon aldrig ser vad hon skriver eftersom hon alltid tappar bort sina glajjer.



Jag känner mig för övrigt som en jävla baseballglove ganska ofta på jobbet, jag borde verkligen ha inriktat mig på något annat än juridiken bland alla snygga juristbrudar med perfekt hy och fixat hår. Man kanske borde ha tagit ett kontorsjobb på PRO eller så.

Well well, det blev ju en romankommentar det här, men jag måste bara säga att jag kanske inte kommenterar så himla ofta just nu, för jag hinner fasiken inte med mitt liv, men jag läser och njuter av dig och din vardag så ofta jag bara kan! KRAM!

2010-02-24 @ 20:44:37
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: jennie

"Så ofta jag bara kan" innebär typ sju gånger i timmen på jobbet... ;-)

2010-02-24 @ 20:46:05
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Jennie först tack för ett fint inlägg. Det var bra att du skrev det för jag funkar lite likadant just nu, jag läser och är med dig men jag kommenterar inte så mkt. Men nu har du å andra sidan skrivit en bibelsizad kommentar så det räcker och blir över för ett par månader framöver:-) hahahaha...sms är ju fint! även om man får knåpa ihop de sista delarna själv (då kan man ju tolka som man vill också). Kram till dig jennie

2010-02-25 @ 17:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0