en liten sökare




Tog ner min nya hund för att rasta honom på valhalla idag. Det var mörkt och asmkt snö men skönt att släppa honom lös. Vi gick ett helt varv längst läktaren, ganska stor yta och några dec snö heöa vägen. Vi går ungefär 1,5 varv runt arenan och när jag till slut sätter koppel på uffe gräver han fram ngt ur snön. Va fan är det nu han har hittat tänker jag och drar in honom för att öppna upp käkarna och vad hittar jag där om inte_ Min bilnyckel! Hur mycket flyt är det på en skala? Hade han inte grävt fram den hade jag antagligen förtfarande varit på valhalla och letat bilnyckel under ett giganiskt snötäcke. Vi är ett bra team Uffe och jag :-)

Kommentarer
Postat av: Wadde

Haha.Du är nog den enda jag vet som verkar vara bättre än mig på att tappa bort saker. Det känns bra. Jag vill ju ha en katt men jag funderar på om de är så bra på att hitta bilnycklar, plånböcker, pass, mobiler etc?

2010-01-28 @ 12:11:43
Postat av: johanna

hahhaha ja du är fan otrolig! Men shit jag kna inte fatta att uffe ser ut sådär, nästan så man blir sugen på att åka hem och kolla :)

2010-01-28 @ 15:56:22
Postat av: anna

hur gammal ar egentligen uffe? han ser ju inte aldre ut an 5 dagar! eller ar det kanske sa dar en valp SKA se ut?! det ar kanske bara tina som ar ett monster :)

2010-01-29 @ 04:27:22
Postat av: Lisa

wadde: alltså jag tror inte jag skulle satsa på en katt i så fall hanna...hm...spntant skulle jag säga hund elelr apa, kan du tänka dig det? du är ju värre än mig :-)

Johanna: ja sick va? han är skitmärklig.

anna: hej anna!!! Om jag är den första som säger det här så kan det komma lite som en chock, sätt dig ner innan du läser vidare. Tina är en av världens störsa hundraser, din uppfattning om hudstrlkar är helt snevriden:) Uffe är skitstor för att vara sin ras och han är 8 månader ungefär. Hur går det med tiny tina, hon är mysig va?

2010-01-29 @ 18:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0