i got the fever



hemma igen efter en fin resa. Nu har jag börjat på nästa, den kommer att bli den bästa någonsin. Eller egentligen känns den redan som om den bästa resan någonsin redan nu och då har jag bara varit med i två dagar. Om den här känslan skulle skrivas som ett påstående så skulle det vara något i stil med: Per, Vi kan inte skaffa barn förrän när jag är 43år OM jag har slutat spela då. Vi kan iofs adoptera. Tur för mig att känslor inte är definitiva, det går säkert över med åren...Fram tills dess att jag är botad ska jag njuta av att vara drabbad.


Kommentarer
Postat av: jennie

Åhhh, jag njuter bara av att läsa detta! Grattis till dig, Lisa, och skit i barnen till dess att du har färdigförverkligat dig själv så kommer du säkert att bli en fantastisk mamma en dag! Kram!

2010-01-13 @ 20:23:28
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0