nu händer det igen



Fan säger jag bara. Sitter på kansliet och får reda på att det är badminton idag. Jag har inte tränat ett enda pass badminton och nu ska jag kastas in i någon slags högprestige turnering. Får på riktigt ont i magen. Funderar på att dra iväg och gå en intensivkurs nu innan kl.17. faaaaaaaaaaaan. Jag pallar inte det här, springa naken igen, hoppa naken, spela badminton naken, så känns det. Vad hände med fotboll? fotboll vet jaghur det funkar.  Nu svär jag mycket känner jag. Hoppas inte ngn i familjen palmqvist läser det här.

Kommentarer
Postat av: sofia

Tyvärr....to late to apologize! Lycka till ändå!

2010-01-19 @ 19:57:49
Postat av: Lisa

fördärv! men du, du är skyldig mig en rigning. so just do it,do it!

2010-01-20 @ 21:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0