så sjuuukt aktiv, så sjuuuuukt hungrig




asså ni hajar inte hur hungrig jag är. Hela tiden sjukt hungrig.

Känner mig på nåt sätt nöjd med att vara hungrig  hela tiden för jag tänker att "ojojoj va mkt energi jag måste göra av med om jag är hungrig nu igen fast jag käkade för en kvart sedan" , tänker att jag måste ju vara helt galet aktiv om jag är hungrig så mkt som jag är hungrig men sen sa kom ngn sorglig stackare och sa:  du har inte tänkt på att du kanske har töjt ut magsäcken och att det är därför du är hungrig, inte för att du är aktiv" och då mattades känslan av nöjdhet lite men ändå inte helt.


Och nu tänker jag igen: " - jag är så sjuuukt aktiv, därför är jag hungrig heeeeeela tiden"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0