schema




Per och jag har börjat med schema för vardagliga sysslor för vi föll ur mönstret och blev egoistiska och jag tyckte hela tiden att han borde göra grejer som han hela tiden tyckte att jag borde göra. Nu har vi haft schema i ungefär 18 timmar, det funkar jättebra :-) Men på riktigt känner jag mig hoppfull. Alla små sysslor finns med på schema. Ta ut uffe morgonpass "Per", tillgång till bilen morgon "lisa".  Jag har dammsuga och skura golv på mitt schema, det innebär att jag ska göra det kontinuerligt de närmsta veckorna. Kontinuerligt innebär minimum 2 ggr/vecka, gärna mer om det behövs. Per Har "tvätt och tork". "Plocka upp grejer"- gemensamt. Idag har jag dammsugit, känns skitbra för nu ligger jag liksom lite före i mina sysslor. Schemat sitter på kylskåpet och jag går och kollar på det lite hela tiden för att se så jag ligger i fas och för att bekräfta att jag är huslig och duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0