jeans





Kul med löpningar i turkiet

jeans  eller förresten byxor iöverhuvudtaget är ett satans otyg. haha...O_TYG så j-a rolig..I allafall, var på stan och skulle shoppa loss, det var tanken. Hittade massa snygga överdelar men för att det skall funka med en överdel krävs nästan att man har något på sig nertill. Letade ihärdigt, för att vara mig väldigt ihärdigt, utan att hitta ett enda par jeans/byxor/läderhosen som passade mina ben. Jag sänkte kraven från "schysst passform" till ngt som sitter kvar på benen när man går, trots detta inte ett enda par byxor. Va fan är det? Till slut kom jag in i levisbutiken.

- Behöver du hjälp frågade en snäll kille.
- Hjälp? den hjälpen jag behöver finns inte att få här,jag har gått in i jeansväggen, jag är desperat och känner mig totalt misslyckad som byxköpare, dessutom har jag ont i magmuskeln.
- Jag kan ta fram tre modeller så får du kolla om det är ngt par som passar.

Testade alla tre och kom hem med ett par bagyjeans. Bagyjeans är kanske det enda byxtyg som jag har men jag är ändå glad över att det blev ngnting alls. Frågan som jag ställer mig här i soffan är: ska det vara såhär? ska det inte finnas ett par byxor som funkar på mina ben? i heeeela göteborg.

Kommentarer
Postat av: näfver

Jag köpte ett par snygga jeans på weekday ljusblå med lappar på nästan som ett lapptäcke med stretch tyg sjukt sköna, skulle passa dig perfekt:)

2010-03-28 @ 16:53:24
Postat av: Lisa

Jamen precis, de tyckte jag var skitsnygga!tyvärr var de bara snygga på mig innan de hamnade på mina ben:-) tack ändå Näfver:-)

2010-03-29 @ 06:32:40
Postat av: Soffan - din småländske vän!

Har du kollat avdelningen "Big is beautiful"? Tror det finns typ på Kappahl!

2010-03-31 @ 13:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0