kind of sick



Jag har ont i halsen och ljumsken och med 9 dagar kvar till premiär vill man inte chansa med något. Eller chansa och chansa, allt beror ju på vad det är för aktivitet. Igår test-chansade jag att springa intervaller på fotbollsträningen men idag vågar jag inte chansa att stå ute och jobba i 3 timmar. Jag prioriterar. Just nu ligger jag i soffan med ström på ljumsken och äter nyttigheter för att bli av med det halsonda. Prio 1 = blir pigg och alert så jag kan liiira boll, utanför topp 10 prio = dra in pengar till mat och andra förnödenheter. Å andra sidan kommer jag inte märka av de missade hundralapparna förrän nästa månad och det är ju hur långt tid kvar somhelst. Ljumsken och det halsonda däremot kommer jag känna av imorrn om jag inte fixar till det, kan jag inte spela match så kommer jag bli ledsen och låg, bir jag ledsen och låg så är jag inte till ngn nytta för ngn annan människa så om man skarvar lite kan man säga att jag ligger i soffan med ström för att jag bryr mig om andra människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0