Lycka





Jag har beställt gamla modellen nike ronaldinho tiempo från en butik i Holland. Jag har inte hittat dem någonstans, de har slutat tillverkats och så fann jag dem till slut på denna fantastiska holländska sida. Jag betalade in 1000kr innan jag fick paketet, en liten chansning men jag kände att det var värt det. En vecka försenade och en nedrans meck med posten för att kunna spåra paketet , jag började tvivla. Så igår på morgonträningen dör mitt sista riktiga par, de var gamla och slitna så det var inte mycket att be för. Jag blev såklart ändå förtvivlad, vad ska jag göra utan skor? ska jag försöka spela in en annan modell? ett annat märke? det kändes som en hemsk tanke. MEN så hände det plötsligt och Igår eftermiddag kl.15.48 förlöste jag mina nya ronnie-skor. De hade hamnat på coop avenyn och det hade blivit fel med referensnumret. De låg i en sliten gammal nikebox men de var så fina och fulländade som bara ett par ronaldinho-skor kan vara. Jag räknade dobbar, kände på plösens kvalitet och granskade färgen på yttersidans söm, därefter kunde jag konstatera att de var 100% äkta. Imorrn ska de få vara med på sin första riktiga träning. Det är lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0